Radosna majówka z Jurajską ze smakiem to konkurs dla słuchaczy RMF FM i RMF Maxxx, który ruszył na antenie obu stacji w miniony poniedziałek. To także tej wiosny jeden z elementów kampanii radiowej dla Jurajskiej ze smakiem.
Słuchacze mogą na stronie RMF FM i RMF Maxxx wpisywać swoje pomysły na radosną i udaną majówkę. Do wygrania są bony na zakupy w sklepie sportowym oraz zapas produktów Jurajska ze smakiem. Konkurs jest komunikowany w blokach reklamowych a także w trakcie programów. W przyszłym tygodniu na antenie prowadzący połączy się ze słuchaczami – autorami najciekawszych opowieści. Konkurs na Radosną Majówkę zakończy się 4 maja.
Kolejnym elementem tegorocznej, wiosennej kampanii Jurajskiej będzie sponsoring prognozy pogody na antenie RMF Maxxx i RMF Classic. Marka od kilku lat komunikuje się hasłem „Jurajska ze smakiem owocuje radością”. Jurajska ze smakiem to marka, które niesie ze sobą pozytywne emocje, daje radość i towarzyszy swoim konsumentom cały czas, bez względu na porę dnia czy roku – dodaje Danuta Krzemień-Syrek, Szef Działu Marketingu Jurajska.
Za zakup mediów odpowiedzialny był Dom Mediowy U2 Media.
Jurajska Spółka z o.o. to Firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej oraz napojów produkowanych na bazie tejże wody.
Historia Firmy sięga roku 1959 i od przeszło 50 lat Firma Jurajska stale udoskonala swoją działalność. Produkty Jurajskiej cieszą się niesłabnącym powodzeniem u konsumentów, czego dowodem może być np. pozycja napoju Tonic Jurajski. Jest on już od kilku lat najczęściej kupowanym napojem z segmentu tonic w Polsce (dane Nielsen 2003-2013r.). Także Jurajska ze smakiem znajduje się w czołówce marek w segmencie wód aromatyzowanych i pozycja jej stale się umacnia.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/majowka-owocujaca-radoscia